طراحی و توسعه توسط ITCenter7
University of Applied Science and Technology
معاونت آموزش
فرم ارزیابی اساتیداز نظر دانشجویان
پرسشنامه حاضر به منظور ارتقاء کیفیت آموزشی دانشگاه تنظیم شده است. پاسخ های دقیق و صادقانه شما احترام به حقوق فراگیران و اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد 34بوده و اطلاعات حاصله به صورت محرمانه نگهداری خواهد شد. در این فرم امتیازات ، معادل بسیار زیاد = 5 ، زیاد= 4 ، متوسط=3 ، کم= 2 ، بسیار کم= 1 در نظر گرفته شده است.
پرسشنامه حاضر به منظور ارتقاء کیفیت آموزشی دانشگاه تنظیم شده است. پاسخ های دقیق و صادقانه شما احترام به حقوق فراگیران و اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد 34بوده و اطلاعات حاصله به صورت محرمانه نگهداری خواهد شد. در این فرم امتیازات ، معادل بسیار زیاد = 5 ، زیاد= 4 ، متوسط=3 ، کم= 2 ، بسیار کم= 1 در نظر گرفته شده است.در این فرم امتیازات ، معادل بسیار زیاد = 5 ، زیاد= 4 ، متوسط=3 ، کم= 2 ، بسیار کم= 1 در نظر گرفته شده است.
کد ملی:
گروه آموزشی:
همه گروه ها
نام استاد:
ایزدی برومند سمیرا
آتش افروز افسانه
آذری بهار
آریافر شهریار
آزاددوین علي
آزادی لیدا
آقامحمدي عباس
ابراهیم پور سهیلا
احمدیان الهه
ارین فر افروز
اسعدی محمدصادق
اسمعیلی صدرآبادی مهدی
اسکندریون مرجان
اعتصام همدانی شیما
افسری احسان
امیرکیان تهران مارال
امیری هیوا
بابایان بیدگلی سحر
باختر علی
باروت کوب زاده مجید
باقرزاده حسن
باقری مهدی
بذرافشان دلیجانی احمد
برغمدی مریم
بقایری آذین
بقایی یزدی رعنا
بهره دار سمیه
بهزادپور محمد
بهشتی مجید
پاک بنیان عباس
پرچمی پور غلامرضا
پریزاد ائل یاشا
پوراحمدی محبوبه
تاشک مهرانگيز
تراب پرور فاطمه
تقدیسی حسین زاده محمد
توکلی سیده فاطمه
جدیدی احمد
جعفر قلی زه تاب زهرا
جعفرزاده آذین
حاله مهناز
حسینیان نرگس
خادمی فریس
خداوردی مهسا
خرسندی نوشهری حامد
خطایی سولماز
خطيبي نژاد مهدي
خندان دل فاطمه
دباغ علیرضا
دربانی مهدی
درستی نادعلی نیلوفر
دفتری بشلی هدی
دواچی پریا
رئوفی نیا مرجان
رجاء پانته آ
رحمانی هژار
رحمتیان مهران
رسولی افسانه
رسولی ارسی ندا
رنجبر ابوالفضل
رنجبر زهرا
زندگانی نکیسا
ستاری فریبرز
سجادی مجتبی
سلیمانی مهسا
سوری زهرا
سیدان اسکوئی نسرین
سیدزاده نسرین
سیدسیاهی فریده
شايگان آرا فرامرز
شرقی پیله رود شیوا
شکیب پژمان
صباحی ناهید
صبایی یکتا
صمدیان ابوالفضل
صنعتی ایرانی آناهیتا
ضرغام پور زهره
طاهرنژاد محمد ابراهیم
طاهری زهرا
طاهری سرشت معصومه
طبسی علی
طهرانچیان پرستو
طیبی محمد آبادی بهجت
ظریف گلزار مهتاب
عباچی نازی
عبادیان ناهید
عباسی اکرم
عزیزاللهی روح انگیز
عزیزی انسیه سادات
فدائی نائینی منیره
فرخ پیام افسانه
فهیم نیا معصومه
فودازي مریم
فیضی انارکی آیدا
قادريان مرجان
قاسم نیا مهدی
قدسی مرضیه
قدیمی مهری
قلی زاده محسن
قنبری ارغوان
گرامی امین مژده
گرجی محمدرضا
گودرزی مهنوش
لطفی بهروز
مالکی فیروزه سادات
مجاهدی آرزو
محسنی کیا اکرم
محمد خانی الهام
محمدرضائی اسماعیل
محمدعلی زاده رئیسی صدیقه
محمدی رامونا
محمدی نسرین
محمدی بخش لیلا
محمدی فیروز معصومه
مرادی افسانه
مرادی طیبه
مرادی عبدالمجید
مردانی فرشاد
مرشد شکرچی صفورا
مشفق فرشته
معتضدی فاطمه
ملاکاظمی ها حاجیه
ملایی نوید
ملک لو نیلوفر
مهدی زاده نادری شیما
مهردوست حسین
موسوی انزهابی سیده مهدیه
میرخانی ریحانه
میکائیلی پری
نادری شیما
ناصحی فاطمه
نبی فاطمه
نجفوند شهریار
نوحی مهسا
نوری مریم
نوریجانی علی
نیک آبادی ساره
نیکوکار منصوره
هادیان کمال الدین
هاشمی افسانه سادات
وشکینی افسون
کاتوزیان عیسی
کرمانی پوربقائی سعیده سادات
کریم لو بیژن
کریمی پاشاکی فرحناز
کوهستانی شهلا
کوهی نگار
یاراحمدی مرضیه
یساولی شراهی علی
یعقوبی امیر
یعقوبی خوانخاجه علی
یعقوبی عراقی سید حمید
مقطع تحصیلی:
کاردانی
کارشناسی
1
-
توجه به مسائل فرهنگی، اخلاق و شئونات اسلامی در محیط های آموزشی
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
نظری ندارم
2
-
رعایت نظم و حضور منظم در کلاس
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
نظری ندارم
3
-
موفقیت مدرس در ارتباط مناسب با دانشجویان
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
نظری ندارم
4
-
احترام به شخصیت دانشجو و توانائی برقراری روابط صمیمانه با رعایت شئونات اخلاقی و احترام به دانشجو
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
نظری ندارم
5
-
میزان انتقاد پذیری مدرس
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
نظری ندارم
6
-
موفقیت مدرس در زمینه بیان صریح و توضیح کامل مطالب درسی
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
نظری ندارم
7
-
استفاده از تمام وقت کلاس برای فعالیت های آموزشی به نحو احسن
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
نظری ندارم
8
-
استفاده از روش های آموزشی متنوع و وسایل کمک آموزشی در محدوده امکانات و متناسب با نوع درس
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
نظری ندارم
9
-
کوشا بودن در کسب اطلاعات جدید علمی
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
نظری ندارم
10
-
واکنش منطقی و معقول مدرس به پیشنهادات و انتقادات دانشجویان
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
نظری ندارم
11
-
ارائه طرح درس توسط استاد در ابتدای ترم و ارائه برنامه مشخص در روند تدریس تا پایان ترم
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
نظری ندارم
12
-
واضح و قابل فهم بودن توضیحات مدرس برای دانشجویان
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
نظری ندارم
13
-
ایجاد انگیزه در دانشجویان و تلاش در ایجاد تفکر انتقادی
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
نظری ندارم
14
-
برگزاری آزمون میان ترم به شکل موثر
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
نظری ندارم
15
-
مشارکت دهی دانشجویان در فعالیت های کلاسی
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
نظری ندارم
16
-
اختصاص زمان مشخص برای حل مشکلات و هدایت دانشجویان در خارج از کلاس
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
نظری ندارم
17
-
اطلاع رسانی به دانشجویان درباره اهداف آموزشی درس در هر جلسه
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
نظری ندارم
18
-
تلاش در ارائه تازه ترین اطلاعات مرتبط با موضوع درس و معرفی منابع مفید اطلاعاتی
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
نظری ندارم
19
-
نظم و پیوستگی بین مطالب ارائه شده در کلاس
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
نظری ندارم
20
-
جمع بندی مطالب در پایان هر درس
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
نظری ندارم
لطفا نظرات تکمیلی خود را در کادر زیر وارد نمایید:
لطفا منتظر بمانید...
موسسه بین المللی فناوری اطلاعات مشکوه دانش.
طراحی و توسعه توسط دپارتمان IT